De Uitdaging:
Een organisatie in de bouwsector had een LMS (leermanagementsysteem) dat niet helemaal lekker liep. Ze hadden grootse ideeën over hoe hun leer- en ontwikkelingsprogramma eruit moest zien en wisten wat ze verwachten van een leerplatform, maar het huidige systeem paste daar niet bij en werd nauwelijks gebruikt. Ze waren op zoek naar iets beters, iets dat echt aansloot bij hun wensen en visie.
Aanpak:
Wij kwamen in beeld om te helpen. Eerst hebben we samen met de organisatie hun visie op leren en ontwikkelen helemaal uitgeplozen. Wat willen ze bereiken? Wat hebben ze nodig? Daarna hebben we gekeken naar het bestaande LMS en besloten dat het tijd was voor een upgrade. We hebben onderzocht welke systemen er op de markt waren en welke het beste zou passen.
COVID-19 caused many businesses to pivot to a more digitally focused form of products and services. Throughline Group actively pursued a restructure of their business to transform in-person classes into virtual workshops to meet the rising demand of a socially distanced population.
This transition required a huge pivot from our original locally-focused SEO strategy to expand the site’s keyword portfolio outside of terms specific to New York City. Most important was earning keyword rankings related to virtual and online offerings — even in the public speaking and media training space.
Oplossing:
Implementatie:
Toen was het tijd om het nieuwe LMS te implementeren. We hebben ervoor gezorgd dat alle bestaande content overgezet werd en dat het systeem helemaal klaar was voor gebruik. Samen met de organisatie en inhoudelijke experts hebben we nieuwe content ontwikkeld, zodat het LMS meteen vanaf het begin waarde toevoegde.